Firma „ROGAL” jako sprzedający odpowiada wobec Kupującego będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową sprzedaży towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.

Odsyłając zakupiony towar do reklamacji Kupujący zobowiązany jest do opisania jego wady (nie dotyczy odstąpienia przez Kupującego od umowy w trybie opisanym w pkt 6 Regulaminu) i odesłania towaru na swój koszt i ryzyko wraz z załączonym, podpisanym własnoręcznie formularzem reklamacyjnym (http://hurtowniawalizek.pl/formularze/formularzreklamacjROGAL.odt) i zgłoszenia zaistniałej sytuacji niezwłocznie drogą mailową. Paczkę należy odesłać na wskazany w pkt. 1 niniejszego regulaminu z dopiskiem DO DZIAŁU REKLAMACJI ZWROTÓW I REKLAMACJI FIRMY ROGAL. Produkt do reklamacji należy odesłać w oryginalnym opakowaniu. Paczki wysyłane „za pobraniem” nie będą odbierane. W wypadku uzasadnionej reklamacji. Sprzedający pokrywa koszty ewentualnej naprawy oraz odsyłki naprawionego lub nowego produktu.

 Jeżeli podczas odbierania przesyłki Kupujący stwierdzi jej uszkodzenie bądź brak jakiegokolwiek z zamówionych towarów lub brak paragonu, jest zobowiązany do sporządzenia w obecności kuriera protokołu szkody (po podpisaniu odbioru paczki należy otworzyć ją i sprawdzić stan przesyłki oraz jej zawartość). W wypadku jej uszkodzenia lub braku w zawartość  Kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody. W takim przypadku Sprzedający zobowiązany jest wysłać kuriera po odbiór uszkodzonego produktu, jednocześnie doręczając nowy produkt – wolny od wad oraz dostarczyć brakujący towar lub dowód zakupu. Reklamacje wynikające z tytułu uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu szkody sporządzonego przez Klienta i kuriera.